چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیهچگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟ در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه است به طور جدی کاهش می یابد، و GFR می افتد بین 15 تا 29 میلی لیتر / دقیقه است. بسیاری از ضایعات و مایعات به مدت طولانی در بدن بود. اگر شما یک سوال در مورد کلیه ها، لطفا به پزشک آنلاین ما مراجعه کنید، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

بیماران مبتلا به CKD یک مقدار زیادی از عوارض در مرحله 4، مانند فشار خون بالا، کم خونی، مشکلات استخوان، بیماری های قلبی و مشکلات قلبی و عروقی.

بسیاری از علائم حتی به نظر می رسد. علائم عبارتند از: درد کلیه، تنگی نفس، اختلال در خواب، خستگی، ادم، و غیره بدتر از آن، برخی از بیماران در مرحله 4 می تواند دیالیز یا پیوند کلیه به جای عملکرد کلیه است.

به منظور بهبود عملکرد کلیه Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی ثابت می شود بهترین درمان است. Osmotherapy به فرآیند میکرو چینی پزشکی دارای سه روش:

اولین طب میکرو Osmotherapy پزشکی چینی در التهاب در کلیه متمرکز است. این باعث می شود سرخرگ کلیوی به گسترش و نقض آشکار خروجی میکروسیرکولاسیون است. بنابراین، بی هنجاری و کم خونی برای دریافت را کاهش داد.

پس از آن او در درمان همه صدمه به کلیه ها متمرکز شده است. واسطه های التهابی و عوامل سمی کلیوی از بدن خارج، جلوگیری از آسیب بیشتر است.

در نهایت، بهبود آسیب کلیوی مهم ترین است. Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی آپوپتوز فیبروبلاست عضلانی و پیچیده ایمنی از بدن آماده شده است. بنابراین، به دور از کلیه از همه مواد خطرناک و سمی است. با عناصر که حاوی بسیاری از مواد غذایی، عملکرد کلیه ممکن است کمی را زنده کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا به پست الکترونیکی ما ارسال و یا اضافه کردن asya.yue@mail.ru VC من (ها Asya یو). کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,بهبود عملکرد کلیه,مرحله از بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: